1970: Η Mercedes-Benz παρουσίασε το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης πρώτης γενιάς (Anti-lock Braking System, ABS) για επιβατικά αυτοκίνητα, το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την Teldix. Οι συζητήσεις για αυτό ξεκίνησαν από το 1953. Τότε ήταν που ο Hans Scherenberg, ο οποίος αργότερα έγινε Επικεφαλής Ανάπτυξης τού Δ.Σ. τής Daimler-Benz, υπέβαλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας "για ένα σύστημα ικανό να σταματήσει το μπλοκάρισμα τών τροχών, ενός οχήματος, στο φρενάρισμα".
1975: Το Cruise control έγινε διαθέσιμο για πρώτη φορά, ως προαιρετικός εξοπλισμός, για τηn σειρά μοντέλων Mercedes-Benz S-Class W116 καθώς και για την σειρά μοντέλων SL και SLC R107, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αναπτύχθηκε κυρίως ως απάντηση στη ζήτηση στην αγορά τα;ής Βόρειας Αμερικής.
1978: Η Mercedes-Benz παρουσίασε το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης (Anti-lock Braking System, ABS) δεύτερης γενιάς, το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με τη Bosch. Αυτή η πρώτη παγκόσμια ήταν αρχικά διαθέσιμη από τον Δεκέμβριο για τη σειρά μοντέλων S-Class Saloon W116. Το ABS ήταν διαθέσιμο για όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα Mercedes-Benz από τον Αύγουστο του 1980 και μετά.
1984: Ο υπολογιστής ταξιδιού έγινε η πρώτη ψηφιακή διεπαφή μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου στη Mercedes-Benz. Ένα πληκτρολόγιο στην κεντρική κονσόλα επέτρεπε στον οδηγό να καλεί δώδεκα λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της μέσης κατανάλωσης και της μέσης ταχύτητας.
1985: Η Mercedes-Benz παρουσίασε τα νέα συστήματα δυναμικού ελέγχου χειρισμού, δηλ. το αυτόματο κλείδωμα διαφορικού (Automatic locking Differential, ASD) και τον αντιολισθητικό έλεγχο (Anti-Slip control, ASR) καθώς και την αυτόματη ενεργοποίηση 4MATIC στους 4 τροχούς.
1986: Παρουσίαση στην αγορά των μοντέλων 4MATIC, στην σειρά μοντέλων W124, με αυτόματη ενεργοποίηση τετρακίνησης.
1986: Έναρξη του ερευνητικού προγράμματος PROMETHEUS (Πρόγραμμα για την Ευρωπαϊκή Κυκλοφορία με Υψηλή Αποδοτικότητα και Πρωτοφανή Ασφάλεια). Τα υποέργα περιελάμβαναν έξυπνο cruise control, ηλεκτρονική καθοδήγηση διαδρομής και επικοινωνία μεταξύ οχημάτων. Στο πλαίσιο του PROMETHEUS, η Mercedes-Benz άρχισε να συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο των Γερμανικών Ομοσπονδιακών Ενόπλων Δυνάμεων για την ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων. Το 1994, δύο άκρως αυτοματοποιημένα S-Class Sedan από τη σειρά μοντέλων W140 πέτυχαν ταχύτητες έως και 130 km/h σε κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο.
1990: Μια βελτιωμένη έκδοση του αγωνιστικού ABS χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα πρόσκλησης DTM στο Kyalami (Νότια Αφρική) στις 18 Νοεμβρίου. Τα αγωνιστικά της Mercedes-Benz με ABS παρατάχθηκαν επίσης στην αρχή στο DTM και στο ITC, από το 1991 έως το 1996. Ένα παρόμοιο σύστημα χρησιμοποιήθηκε στη Formula 1 σχεδόν την ίδια εποχή, αν και οι κανόνες απαγόρευσαν την χρήση του από τη σεζόν του 1994 και μετά.
1990: Ο ψηφιακός δίαυλος CAN (Controller Area Network) αντικατέστησε για πρώτη φορά την προηγουμένως στάνταρ πλεξούδα καλωδίων στην σειρά μοντέλων Mercedes-Benz 500 E W124. Ήταν ένα ορόσημο στην ηλεκτρονική δικτύωση του αυτοκινήτου. Η σειρά μοντέλων S-Class W140, που κυκλοφόρησε το 1991, ήταν η πρώτη ολοκληρωμένη σειρά μοντέλων που εξοπλίστηκε με CAN bus. Το σύστημα ήταν μια τεχνολογική υποστηρικτική βάση, όπως και το Electronic Stability Program ESP ® , το οποίο παρουσιάστηκε το 1995.
1991: Το τιμόνι, ευαίσθητο στην ταχύτητα (στάνταρ στις οκτακύλινδρες και δωδεκακύλινδρες εκδόσεις της σειράς μοντέλων S-Class W140) προσάρμοσε το επίπεδο υποβοήθησης διεύθυνσης σε συνάρτηση με την ταχύτητα του αυτοκινήτου, π.χ. Κατά τη στάθμευση.
1992: Το ABS και ο αερόσακος έγιναν βασικός εξοπλισμός για όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα Mercedes-Benz.
1994: Η Mercedes-Benz παρουσίασε το σύστημα δυναμικού ελέγχου χειρισμού FDR, το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με τη Bosch, στη Σουηδία. Κυκλοφόρησε στην αγορά, ένα χρόνο αργότερα, ως Electronic Stability Program ESP®.
1994 Electronic Traction System (ETS) ως βασικός εξοπλισμός για την S-Class και SL-Class ή προαιρετικός εξοπλισμός για την C-Class.
1995: Παγκόσμια πρεμιέρα του Electronic Stability Program ESP®. Αποτρέπει το αυτοκίνητο από την ολίσθηση του οπίσθιου τμήματος του οχήματος, σε κρίσιμες οδηγικές καταστάσεις, πατώντας τα φρένα ακριβώς σε μεμονωμένους τροχούς και επεμβαίνοντας επίσης στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα. Η σειρά μοντέλων S 600 Coupé W140 εξοπλίστηκε στάνταρ με ESP ® από τον Μάιο του 1995. Το S 600 Sedan και το SL 600, επίσης εξοπλισμένα με κινητήρα V12, ακολούθησαν τον Σεπτέμβριο. Το ESP ® ήταν επίσης διαθέσιμο προαιρετικά για τα μοντέλα V8 S-Class και SL-Class. Ήταν επιπλέον διαθέσιμο για την σειρά μοντέλων E 420 W210, τον Ιανουάριο του 1996.
1995: Το βοηθητικό σύστημα στάθμευσης υπερήχων PARKTRONIC ήταν διαθέσιμο προαιρετικά. Υπολογίζει την απόσταση από ένα εμπόδιο με τη βοήθεια υπερηχητικών σημάτων που αντανακλώνται από το εμπόδιο. Οι πομποί και οι δέκτες σήματος υπερήχων συνδυάστηκαν σε αισθητήρες ενσωματωμένους στον εμπρόσθιο και οπίσθιο προφυλακτήρα.
1995: Auto Pilot System, Σύστημα πλοήγησης APS, ως προαιρετικός εξοπλισμός για την σειρά μοντέλων S-Class W140. Η μονάδα έρευνας του Ομίλου είχε αρχίσει να προετοιμάζεται στα μέσα της δεκαετίας του 1980.
1995: Παρουσίαση στην αγορά του έξυπνου αισθητήρα βροχής, ο οποίος προσαρμόζει το διάστημα σκουπίσματος ανάλογα με την ποσότητα βροχής που πέφτει στο παρμπρίζ. Η λύση, η οποία είχε ήδη παρουσιαστεί στο ερευνητικό όχημα F 100 το 1991, προήλθε από το ερευνητικό εργαστήριο της ίδιας της εταιρείας.
1996:Πρότυπο 1996 Brake Assist BAS για όλα τα μοντέλα S-Class και SL-Class από τον Δεκέμβριο του 1996. Ανίχνευσε πέδηση έκτακτης ανάγκης και, εάν απαιτείται, συγκέντρωσε αυτόματα τη μέγιστη δύναμη ενίσχυσης πέδησης. Αυτό μείωσε αποφασιστικά την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος.
1996: Φωνητικός έλεγχος SBS (γνωστός ως LINGUATRONIC από το 1997) ως προαιρετικός εξοπλισμός.
1997: Μετά το "Elk Test" που διεξήχθη από ένα σουηδικό περιοδικό, οι παραδόσεις της A-Class που είχαν ξεκινήσει τον Οκτώβριο τέθηκαν σε αναμονή για δώδεκα εβδομάδες, ώστε να τροποποιηθεί ο συντονισμός της ανάρτησης και να τοποθετηθεί εκ των υστέρων το Electronic Stability Program ESP ®. Με αυτές τις τροποποιήσεις επί του σκάφους, η A-Class τα πήγε καλύτερα από τους ανταγωνιστές της, ακόμη και σε ακραίες δοκιμές.
1997: 4MATIC νέας γενιάς ως μόνιμη τετρακίνηση με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στους τέσσερις τροχούς 4ETS για την E-Class και την M-Class μεταξύ άλλων.
1997: Η αρχιτεκτονική των ηλεκτρονικών που παρουσιάζεται στην Mercedes-Benz CLK της σειράς μοντέλων W208 είναι παγκόσμια πρωτοτυπία. Για πρώτη φορά, συνδέει όλες τις μονάδες ελέγχου μέσω τριών συστημάτων διαύλου. Επιπλέον, ενσωματώνει τον ηλεκτρονικό διακόπτη ανάφλεξης με μπρελόκ.
1998: Πρεμιέρα του προσαρμοζόμενου cruise control DISTRONIC. Το σύστημα υποβοήθησης ήταν ένα πρώτο ορόσημο στην αυτονομία του οχήματος. Με βάση τα σήματα ραντάρ, το σύστημα φρενάρει και επιτάχυνει το όχημα, μεταξύ 40 και 160 km/h, έτσι ώστε να διατηρεί μια καθορισμένη απόσταση ασφαλείας μακριά από το προπορευόμενο όχημα.
1998: Το Headlamp Assist ανάβει και σβήνει αυτόματα τους προβολείς, ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες φωτισμού. Αυτό διευκόλυνε την ζωή του οδηγού, ειδικά όταν το φως άλλαζε ξαφνικά, π.χ. Κατά την είσοδο σε σήραγγες.
1998: Πρεμιέρα του συστήματος COMAND ( C ockpit M management and D ata ) στηνσειρά μοντέλων S-Class W220.
1999:Παγκόσμια πρεμιέρα του Active Body Control (ABC), με ενεργό σύστημα ανάρτησης, στην σειρά μοντέλων CL Coupé W215. Μείωσε το pitching και την κύλιση του αμαξώματος, αύξησε τα αποθέματα ασφαλείας και προώθησε την οδήγηση χωρίς υπνηλία, ακόμη και στις μεγαλύτερες διαδρομές.
1999: ESP ® ως βασικός εξοπλισμός για όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα Mercedes-Benz.
2002: Παγκόσμια πρεμιέρα του PRE-SAFE ® σε αναβαθμισμένη σειρά μοντέλων S-Class W220. Το προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών συνδύαζε πτυχές ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Η βασική του αρχή περιλαμβάνει την χρήση αναστρέψιμων μέτρων για την προστασία των επιβατών του οχήματος πριν από ένα πιθανό ατύχημα.
2002: Mercedes-Benz S-Class και C-Class διατίθενται για πρώτη φορά με έξυπνη τετρακίνηση 4MATIC.
2003: Παρουσίαση των λειτουργιών ενεργού φωτός της Mercedes-Benz. Το ντεμπούτο της λειτουργίας ενεργού φωτός στην σειρά μοντέλων E-Class W211.
2005:Σύστημα ADAPTIVE BRAKE 2005 στην S-Class. Το σύστημα πέδησης που αναπτύχθηκε πρόσφατα προσέφερε πρόσθετες λειτουργίες, π.χ. Να διευκολύνει τις εκκινήσεις σε ανηφόρα και να μειώNει τις αποστάσεις ακινητοποίησης στο βρεγμένο οδόστρωμα.
2005: Το Active Night View Assist παρουσιάστηκε στην σειρά μοντέλων S-Class W21. Το σύστημα με τους υπέρυθρους προβολείς και την κάμερα έκανε ορατή στο σκοτάδι μια μεγαλύτερη περιοχή του δρόμου. Η αντίστοιχη εικόνα εμφανίστηκε σε μια οθόνη στο κεντρικό όργανο.
2005: Τα προσαρμοζόμενα φώτα φρένων 2005 , που παρουσιάστηκαν επίσης στη σειρά μοντέλων S-Class W221, προειδοποιούσαν τους οδηγούς πίσω, αναβοσβήνοντας γρήγορα τα φώτα φρένων σε περίπτωση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης.
2005: Το 2005, το Brake Assist BAS PLUS προειδοποίησε οπτικά και ακουστικά τον οδηγό για μια επικείμενη σύγκρουση στο πίσω μέρος και υπολόγισε αυτόματα την απαραίτητη πίεση πέδησης για την αποφυγή σύγκρουσης. Έκανε πρεμιέρα στη σειρά μοντέλων S-Class W221.
2005: Active Body Control (ABC) με σταθεροποίηση πλευρικού ανέμου ως προαιρετικός εξοπλισμός (βασικός εξοπλισμός στο S 600).
2005: Το Parking Guidance, που παρουσιάστηκε επίσης στη σειρά μοντέλων S-Class W221, μέτρησε το μήκος μιας θέσης στάθμευσης κατά την οδήγηση, υπέδειξε εάν ο χώρος είναι αρκετά μεγάλος και εξέδωσε οδηγίες για το παρκάρισμα, στον πίνακα οργάνων. Εναλλακτικά, μια επίσης προαιρετικά διαθέσιμη κάμερα οπισθοπορείας βοήθησε τον οδηγό και χρησιμοποίησε έγχρωμες κατευθυντήριες γραμμές στην εικόνα τα;Hς κάμερας για να δείξει την ακριβή υπολογισμένη διαδρομή για το παρκάρισμα στον σχετικό χώρο.
2005: Βελτιωμένο σύστημα COMAND. Το κεντρικό στοιχείο ελέγχου ήταν το νέο COMAND στον δίαυλο μετάδοσης, που επέτρεπε την γρήγορη πρόσβαση σε λειτουργίες που χρησιμοποιούνται συχνά. Η απλοποιημένη χρήση ολοένα και πιο περίπλοκων συστημάτων βοήθησε στην διευκόλυνση του οδηγού.
2006: Πρωτοποριακές τεχνικές καινοτομίες όπως το Active Night View Assist, το περαιτέρω βελτιωμένο σύστημα ελέγχου εγγύτητας DISTRONIC PLUS και το Brake Assist BAS PLUS συνδέθηκαν με το PRE-SAFE ® Brake με αυτόνομο μερικό φρενάρισμα και επεκτάθηκαν.
2006: Πρεμιέρα του Intelligent Light System, στην σειρά μοντέλων E-Class W211, με πέντε διαφορετικές λειτουργίες φωτισμού. Η λειτουργία βελτιωμένου ενεργού φωτισμού συνδυάστηκε με την λειτουργία επαρχιακού δρόμου, την λειτουργία αυτοκινητόδρομου, την λειτουργία βελτιωμένου προβολέα ομίχλης και την λειτουργία φώτων στροφών.
2007: Το προαιρετικά διαθέσιμο Blind Spot Assist χρησιμοποιούσε ραντάρ για την παρακολούθηση της περιοχής ακριβώς δίπλα και πίσω από το αυτοκίνητο. Προειδοποιούσε τον οδηγό εάν η αλλαγή λωρίδας ήταν πολύ επικίνδυνη.
2008: Το Active Parking Assist βοήθησε τον οδηγό να βρει θέση στάθμευσης και με όπισθεν παρκάρισμα. Το όχημα παρακολουθούσε το περιβάλλον του χρησιμοποιώντας δέκα αισθητήρες υπερήχων και παρείχε υποβοήθηση διεύθυνσης κατά την στάθμευση. Ο οδηγός ήταν υπεύθυνος για το φρενάρισμα και την επιτάχυνση, μεταξύ άλλων.
2009: Μετά την ηχητική προειδοποίηση και το αυτόνομο μερικό φρενάρισμα, το PRE-SAFE ® Brake συγκέντρωσε την μέγιστη δύναμη πέδησης για αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, λίγο πριν από μια επικείμενη οπίσθια σύγκρουση, εάν ο οδηγός δεν είχε ακόμη αντιδράσει.
2009: Το ATTENTION ASSIST εντόπισε τυπικά σημάδια υπνηλίας και απροσεξίας του οδηγού, με βάση τη συμπεριφορά του τιμονιού και στη συνέχεια εξέπεμψε οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις.
2009: Το Adaptive Highbeam Assist εναλλάσσεται αυτόματα μεταξύ της μεγάλης και της μεσαίας σκάλας για να εξασφαλίσει την βέλτιστη εμβέλεια των προβολέων, ανά πάσα στιγμή.
2009: Το Lane Keeping Assist προειδοποίησε τον οδηγό να μην εγκαταλείψει τη λωρίδα κατά λάθος. Για να γίνει αυτό, μια κάμερα στο εσωτερικό του παρμπρίζ κατέγραψε τα σημάδια της λωρίδας και εντόπισε πότε το όχημα έφευγε από την λωρίδα του. Προειδοποίησε τον οδηγό κάνοντας το τιμόνι να δονείται.
2009: Το Speed Limit Assist χρησιμοποίησε κάμερα και έξυπνη επεξεργασία εικόνας για να ανιχνεύσει τα σημάδια ορίου ταχύτητας σε πραγματικό χρόνο και να υποδείξει το τρέχον όριο ταχύτητας στον οδηγό, στο κεντρικό όργανο.
2010: Το Active Blind Spot Assist και το Active Lane Keeping Assist επέκτεινε τις δυνατότητες των συστημάτων ψηφιακής υποβοήθησης Mercedes-Benz. Το Active Blind Spot Assist διόρθωσε την κατεύθυνση πορείας πατώντας τα φρένα, αν το όχημα πλησίαζε πολύ κοντά στο όχημα στη διπλανή λωρίδα, παρά τις προειδοποιήσεις. Το Active Lane Keeping Assist εμπόδισε το όχημα να διασχίσει συνεχείς γραμμές ακούσια.
2011: Τα συστήματα υποβοήθησης Mercedes-Benz παρουσίαζαν όλο και περισσότερες λειτουργίες και πλησίαζαν ολοένα και περισσότερο. Τα παραδείγματα περιελάμβαναν εκτεταμένες λειτουργίες PRE-SAFE ® , όπως το PRE-SAFE ® PLUS για την προστασία των επιβατών σε περίπτωση επικείμενης οπίσθιας σύγκρουσης, το COLLISION PREVENTION ASSIST και το Night View Assist Plus με λειτουργία σποτ.
2012: Πρεμιέρα της κάμερας 360 μοιρών στα GL και GLK. Παρείχε έλεγχο σε όλο το περιβάλλον του οχήματος, με μια ματιά. Για αυτό, το σύστημα συνδύασε τις εικόνες από τέσσερις κάμερες και το χρησιμοποίησε για να υπολογίσει μια προβολή που εμφανιζόταν στην οθόνη COMAND.
2012: Το Crosswind Assist που εισήχθη στην τότε GL χρησιμοποίησε το σύστημα αισθητήρων ESP ® για να καταγράψει ισχυρά φαινόμενα πλευρικού ανέμου και εφάρμοσε τα φρένα, όπου χρειαζόταν, για να βοηθήσει τον οδηγό.
2013: Το εξαιρετικά αυτοματοποιημένο Mercedes-Benz S 500 INTELLIGENT DRIVE κάλυψε την ιστορική διαδρομή από το Mannheim στο Pforzheim, που ολοκληρώθηκε από την Bertha Benz το 1888.
2013: Το Intelligent Drive που ενσωματώνει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης όπως το DISTRONIC PLUS με Steering Assist και Stop&Go Pilot, PRE-SAFE ® Brake με ανίχνευση πεζών, BAS PLUS με Cross-Traffic Assist, PRE-SAFE ® PLUS, PRE-SAFE , MAFEGIC BODY CONTROL και Adaptive Highbeam Assist Plus.
2014: Με ταχύτητα έως και 100 km/h, το COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS μπόρεσε να εκτελέσει αυτόνομο φρενάρισμα εάν ο οδηγός δεν αντιδρούσε, μειώνοντας έτσι την σφοδρότητα της πρόσκρουσης ή ακόμα και την αποτροπή σύγκρουσης. Το σύστημα φρενάρει επίσης μπροστά από ακίνητα οχήματα, με ταχύτητα έως και 50 km/h.
2014: MULTIBEAM LED στην κατηγορία CLS. Κάθε προβολέας αποτελούνταν από 24 ξεχωριστά ελεγχόμενες διόδους εκπομπής φωτός υψηλής απόδοσης (LED).
2016: Πρεμιέρα νέων συστημάτων στην σειρά μοντέλων Mercedes-Benz E-Class W213, συμπεριλαμβανομένων των ακόλουθων λειτουργιών: Active Distance Assist DISTRONIC με Active Steering Assist και Active Lane Change Assist καθώς και εκτεταμένη υποβοήθηση οδήγησης έως 210 km/h και ενεργό σύστημα διεύθυνσης έως 130 km/h, Active Speed Limit Assist, Active Lane Change Assist, Active Emergency Stop Assist, Active Brake Assist με λειτουργία cross-traffic, Evasive Steering Assist, PRE-SAFE ® Sound και PRE-SAFE ® Impulse Side. Το ATTENTION ASSIST με ρυθμιζόμενη ευαισθησία και το Crosswind Assist αύξησαν την εκτεταμένη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.
2016: Το Remote Parking Assist επέτρεψε στον οδηγό να μετακινεί το αυτοκίνητο μέσα και έξω από γκαράζ και χώρους στάθμευσης έξω από το όχημα χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή smartphone.
2016: Η πρώτη πλήρως ενσωματωμένη λύση Car-to-X στον κόσμο: επικοινωνία οχήματος με άλλα οχήματα και υποδομή μέσω ασφαλών λειτουργιών cloud.
2017: Εκτεταμένο εύρος λειτουργιών Active Distance Assist. Το DISTRONIC και το Active Steering Assist παρείχαν τώρα στον οδηγό ακόμα πιο άνετη υποβοήθηση, διατηρώντας παράλληλα απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και κατά το τιμόνι. Το Active Speed Limit Assist προσαρμόζει πλέον αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου στις στροφές και πριν από τις διασταυρώσεις. Αυτό συνοδεύτηκε από βελτιωμένη λειτουργία Active Lane Change Assist και πρόσθετες λειτουργίες Active Emergency Stop Assist.
2017: Προβολείς MULTIBEAM LED 2017 με ULTRA RANGE Η μεγάλη σκάλα επιτρέπει την εξαιρετικά γρήγορη και ακριβή ρύθμιση των προβολέων ώστε να ταιριάζουν στην τρέχουσα οδηγική κατάσταση. Το ULTRA RANGE Highbeam έδωσε στους προβολείς πορείας μια ιδιαίτερα μεγάλη εμβέλεια.
2017: Πρεμιέρα της βελτιωμένης έκδοσης του MAGIC VISION CONTROL, που παρουσιάστηκε το 2012. Το νέο σύστημα καθαρισμού παρμπρίζ προσάρμοσε πλέον αυτόματα την ποσότητα υγρού πλυσίματος στις περιβαλλοντικές συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού. Το υγρό αναδύθηκε μέσα από οδηγούς νερού ενσωματωμένους και στις δύο πλευρές κατά μήκος της λεπίδας του υαλοκαθαριστήρα με μικρές οπές ψεκασμού που είχαν ανοίξει με ακτίνα λέιζερ.
2017: Πλοήγηση Concept EQ 2017 που βασίζεται στην πλατφόρμα χαρτών HERE και προσφέρει μια μοναδική τρισδιάστατη προβολή. Το σύστημα χρησιμοποίησε για αυτό, την τεχνολογία επεξεργασίας εικόνας Nvidia. Τα σημεία ενδιαφέροντος επισημαίνονται γραφικά στην τρισδιάστατη οθόνη. Ο σχεδιασμός των χαρτών HERE μειώνει την οπτική πολυπλοκότητα, επιτρέποντας στον οδηγό να διακρίνει πιο γρήγορα τις πληροφορίες που τον αφορούν και να τις επεξεργάζεται πιο αποτελεσματικά.
2018: Μετά από πέντε μήνες, το Mercedes-Benz Intelligent World Drive τελειώνει στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES) στο Λας Βέγκας. Ένα δοκιμαστικό όχημα που βασίζεται στην τρέχουσα S-Class ολοκλήρωσε ένα απαιτητικό πειραματικό ταξίδι σε πέντε ηπείρους για να «μάθει» στις αυτοματοποιημένες δοκιμαστικές διαδρομές στην πραγματική κυκλοφορία.
2018: Το Mercedes-Benz User Experience MBUX είναι ένα εντελώς νέο σύστημα πολυμέσων που δημιουργεί έναν συναισθηματικό δεσμό μεταξύ οχήματος, οδηγού και επιβατών. Επιπλέον, έχει την ικανότητα να μαθαίνει χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη. Εδώ η Mercedes-Benz είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία what3words: μόλις τρεις προφορικές λέξεις αρκούν για να εντοπίσουν με σαφήνεια οποιοδήποτε μέρος στον κόσμο, με ακρίβεια τετραγώνου, διαστάσεων 3m x 3m. Το MBUX με κατανόηση φυσικής γλώσσας (LINGUATRONIC) και ενεργοποίηση λέγοντας «Hey Mercedes» (προαιρετικό) κάνει το ντεμπούτο του στη σειρά μοντέλων A-Class W177. Έχει πρεμιέρα στην CES στο Λας Βέγκας τον Ιανουάριο του 2018. Θα παρουσιαστεί διαδοχικά για και άλλες σειρές μοντέλων.
2018: Η νέα Mercedes-Benz A-Class αντιπροσωπεύει τον εκδημοκρατισμό της τεχνολογίας στο υψηλότερο επίπεδο σε ολόκληρη τη σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz. Διαθέτει τα πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης με συνεργατική υποστήριξη οδηγού και έτσι προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία του με λειτουργίες από την S-Class: Η A-Class μπορεί να οδηγεί ημιαυτόνομα σε συγκεκριμένες καταστάσεις για πρώτη φορά.